رهبر: سپاه پاسداران و ارتش جدایی ناپذیرند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جدایی ناپذیر هستند. حضور این دو ارگان در عرصه خدمت رسانی و مقابله با بیماری کرونا در چهارچوب پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و با هدف خدمت به مردم است.

محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه برخاسته از متن انقلاب و حضور داوطلبانه مردم دردفاع مقدس است. بعد از جنگ تحمیلی این نهاد تشکیلاتی بسیار قدرتمند شد و همراه بقیه نیروهای مسلح مانند یک ید واحد در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران و آرمان های انقلاب تلاش می کند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه ای جهادی در عرصه های مختلف خدمات ارزشمندی برای کشور انجام داده است. اقتدار امروز کشور ثمره تلاش نیرو های مسلح ما است که پشت دشمن را لرزانده است. ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جسارتی که داشتند پایگاه های آمریکایی را مورد هدف قرار دادند. باید این روحیه  جهادی و پایداری بر آرمان های انقلاب نیروهای مسلح در بین تمامی ارگان‌های کشور جاری شود. چنین روحیه ای در ملت ایران نیز وجود دارد. در شرایطی که کشور با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند، نهضتی در کشور برای مقابله با شیوع این بیماری آغاز شد و اکنون نیز شاهد همدلی و هم یاری مردم برای مقابله با شیوع آن هستیم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جدایی ناپذیرند. حضور این دو ارگان در عرصه خدمت رسانی و مقابله با شیوع بیماری کرونا در چهارچوب پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و با هدف خدمت به مردم است.

کد خبر 419884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.