آغاز توزیع ۱۵۰ هزار تن شکر، برنج و روغن دولتی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: حدود ۵۰ هزار تن برنج، ۵۰ هزار تن شکر و ۵۰ هزار تن روغن با قیمت دولتی برای ماه مبارک رمضان در شبکه توزیع قرار گرفته و توزیع آن آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، یزدان سیف با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به اینکه حدود ۲۰ نفر از همکاران، دچار بیماری کووید ۱۹ شدند افزود: به جز یک نفر از آن‌ها، بقیه سلامتی خود را بدست آوردند.

وی با بیان اینکه از بهمن پارسال درباره ماه رمضان امسال برنامه ریزی کردیم، افزود: برنامه دولت در حوزه تامین ذخایر و تنظیم بازار، بخشی از سیاست‌های دولت است و توزیع کالا و نظارت بر فروش کالاهای وارد شده با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از دیگر وظایف در حال انجام دولت است.

سیف اضافه کرد: در حوزه تنظیم بازار، تقریبا از روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان، حدود ۴۲۰ هزار تن انواع کالا را از ذخایر و گردش تنظیم بازار کالای دولتی در مجموع بخش مصرفی مردم داشتیم که از این میزان، ۸۰ هزار تن مرتبط با ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: در حوزه انبارهای بخش خصوصی هم با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دستگاه‌های نظارتی دیگر، ماه مبارک رمضان آرامی را خواهیم داشت.

سیف افزود: ۲۳۵ هزار تن کالا از اول اسفند تا کنون عرضه کردیم که همچنان ادامه دارد.

منبع: شاتا

کد خبر 419870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.