خبری از پیشنهاد اتلتیکو به آزمون نیست/شانس فونت از لاپورتا برای ریاست بارسا بیشتر است

دو خبرنگار ورزشی مطرح اسپانیایی، خبر منتشر شده مبنی بر پیشنهاد آتلتیکو مادرید به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را رد کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شایعاتی در رسانه های داخلی پخش شده مبنی بر اینکه باشگاه آتلتیکو مادرید و چند باشگاه اسپانیایی به سردار آزمون ملی پوش کشورمان بازیکن حال و حاضر زنیت روسیه علاقه پیدا کرده‌اند، در همین حال خبرنگار ایمنا گفتگویی را با "کیم دومنک" و "سرخیو اسکوئیرانته" خبرنگاران تلویزیون "گل" اسپانیا انجام داده که در ادامه می خوانیم:

 این روزها با شیوع ویروس کرونا فعلا لیگ‌های معتبر اروپایی مثل لالیگا تعطیل است، نظر شما در این خصوص چیست؟

اسکوئیرانته و دومنک: خیلی خوشحال هستیم که با شما از کشور ایران صحبت می کنیم. کار ما خبرنگارها بسیار سخت شده و باید از خانه خبرها را پوشش بدهیم، همه می دانند که لیگ‌ها تعطیل شده ولی باید صبر کرد تا از این بیماری عبور کنیم و بتوانیم کارمان را از سر بگیریم.

 دومنک راجع به اتفاقات اخیر مدیریت بارسا و انتخابات و نامزدهای این باشگاه برای کاندید شدن بگو؟

بله شرایط بارسا اصلا جالب نیست و از لحاظ مدیریت ما ضعف های زیادی در تیم بارسا مشاهده می کنیم، احتمال اینکه ما شاهد انتخابات زود هنگام باشیم بسیار زیاد است، همانطور که شما گفتید "ویکتور فونت و لاپورتا" شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارند، ولی به نظر من شانس فونت بیشتر است، چون لاپورتا با وجود تجربه بیشتر، اما از پروژه سابقش در بارسا یک دهه گذشته و مشخص نیست باز هم بتواند موفق شود.

 سرخیو شما راجع به رئال مادرید بگویید، آن‌ها دنبال هالند هستتد و با دادن اشرف حکیمی به دورتموند میخواهند او را جذب کرده و بنزما را کنار بگذارند، شما چی فکر می کنید؟

رئال مادرید با توجه به رفتن رونالدو و افت آمار گلزنی تیمش، طبیعی است که به دنبال هالند باشد، ۷۵ میلیون یورو خیلی پول زیادی نیست که رئال نتواند برای جذب هالند پرداخت کند، شما خیلی خوب به مساله اشرف حکیمی اشاره کردید، ممکن است که رئال او را به عنوان بخشی از قرارداد هالند قرار دهد، ولی فراموش نکنید رئال مادرید بازیکنی مثل لوکا یوویچ دارد که ممکن است به کار زیدان بیاید، ولی با توجه به اتفاقات رخ داده بر اثر کرونا باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد.

دومنک رسانه های اسپانیایی خبری کار کرده بودند مبنی براینکه سویا و آتلتیکو مادرید خواهان سردار آزمون هستتد، آیا این صحت دارد؟

راستش من و سرخیو چیزی درمورد علاقه سیمئونه و لوپتگی به سردار آزمون بازیکن هموطن شما نشنیده‌ایم، شاید در آینده اتفاق هایی رخ بدهد ولی درحال حاضر چنین خبری صحت ندارد.

دومنک و سرخیو، با توجه به کرونا و ضرر ۲۰۷ میلیون یورویی بارسا و قیمت بالای لئوتارو و نیمار، فصل آینده این بازیکنان را در ترکیب کاتالان‌ها تصور می کنید؟

اسکوئیرانته: انتقال لئوتارو قطعا انجام خواهد شد چون خود بازیکن خیلی علاقه دارد که در بارسا بازی کند و مسی و سوارز با وجود سال‌ها افتخار آفرینی، به لحظات پایانی فوتبال خود نزدیک می شوند، و نیاز است که جایگزین هایی برای آن ها جذب شود و با وجود مشکلات مالی بارسا قطعا مارتینز را جذب خواهد کرد.

دومنک: من هم فکر می کنم با توجه به رابطه خوب لئوتارو با مسی، او فصل آینده به بارسا خواهد آمد، ولی بارسا از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد و همین موضوع باعث شده دوران پس از کرونا، آن نقل و انتقالاتی که ما فکرش را می کنیم شاید رخ ندهد.


 دومنک و اسکوئیرانته، فیفا اعلام کرده شاید چند ماه دیگر (شهریور) لیگ‌های اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا انجام شود، شما چه فکری می کنید؟

دومنک: من فکر می کنم مسابقات این فصل، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، و فکر می کنم اتفاقات به شکلی رقم خواهد خورد که چند ماه دیگر بتوان ابن کار را انجام داد، ولی مسئله این است که شرایط بحرانی است و فعلا نمیشود با حضور تماشاگران مسابقه‌ای برگزار کرد. من فکر می کنم ۸۰ درصد مسابقات و لیگ‌ها به پایان می رسد و اینگونه نیست که همه چیز رها شود.

اسکوئیرانته: ما باید مسئله سلامتی را مورد توجه قرار دهیم،‌ و اینکه آیا بازیکنان می توانند در شرایط ایمن تمرین کنند یا خیر، چون برای شروع تمرینات باید یک فرایندی آماده شود تا بتوانند در شرایط مناسب تمرین کنند، اگر این بیافتد من فکر می کنم مسابقات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و شاید در فصل آینده لیگ‌ها با تاخیر ۲ ماهه آغاز شود.

گفت و گو از: علی سرفراز و سجاد اسدی _ خبرنگاران سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 419861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.