بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

"سپاه در تاریخ شناخته‌شده‌ ما، یک پدیده‌ کم‌نظیر، شاید هم بی‌نظیری است؛ یعنی موجودی است که ولادت و رشد و نمای آن، در صحنه‌ی انقلاب، آن هم در عرصه‌ی دشوارترین آزمون‌های انقلاب بود."

مقام معظم رهبری ۱۳۷۰/۰۶/۲۷

نقش سپاه پاسداران درطول ۴۱ سال انقلاب  اسلامی به قدری برجسته است که تحت هیچ شرایطی علیرغم دشمنی آشکار  جبهه استکبار  این نقش قابل انکار نیست که البته بنا به فرموده مقام عظمای ولایت دشمنی این جبهه خبیث برای سپاه پاسداران افتخار بزرگی است. در یک نگاه کلی حضور سپاه در عرصه های مختلف بوضوح قابل مشاهده است.

در طول ۸ سال دفاع مقدس که به نوعی آغاز ظهور  این نهاد برخاسته ازآحاد ملت انقلابی ایران است سپاه به عنوان یک نیروی صرفا نظامی پا به عرصه وجود می گذارد. با گذشت زمان سپاه بعنوان حافظ امنیت انقلاب اسلامی به صلاحدیدامامین انقلاب در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز حضور پیدا می کند و در همه حوزه هایی که احتمال نفوذ وجود دارد ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را به عهده می گیرد.

حضور سپاه در حوزه های خدمت رسانی به مردم در جریان اتفاقاتی نظیر سیل زلزله و بویژه در روزهای اخیر در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین ورود به عرصه محرومیت زدایی کارنامه این ارگان انقلابی را درخشان تر از گذشته به رخ جهانیان می کشاند و تلاش همه جانبه دشمنان در جهت تضعیف و فضاسازی منفی علیه سپاه را نقش بر آب می کند و طبق فرمایش فر ماندهی معظم کل قوا این دشمنی‌ها که به‌علت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های سپاه پاسداران است، عزت سپاه را در چشم دوست و حتی دشمن افزایش خواهد داد.

در انتهای ابن بیانیه اساتید بسیجی استان اصفهان یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و به عنوان جزئی از این نهاد مقدس آمادگی خود را در جهت حضور در عرصه های خدمت تحت فرماندهی ولی امر مسلمین اعلام کرده و دوم اردیبهشت سالروز تاسیس این نهاد مقدس را گرامی داشتند.

کد خبر 419844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.