مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش تمدید شد

دبیر چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش گفت: به درخواست کودکان و دانش آموزان و به علت ادامه تعطیلات مدارس، تحویل آثار به این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ٩٩ تمدید شد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل همتی اظهار کرد: دفتر آفرینش و نشر کتاب سمنگان چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش را  با همکاری کتابخانه رنگین کمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار می کند.

وی افزود: این جشنواره  در دو بخش آزاد و ویژه برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان در بخش آزاد با هر موضوعی می توانند دست به قلم شده و  در بخش ویژه  نیز باید برای عنوان «خانه امن‌ترین جای جهان است» داستان خلق کنند.

وی بیان کرد: داستان‌هایی که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه‌ای منتشر نشده‌ باشد و علاوه بر ارتباط موضوعی، دارای ارزش ادبی، داستانی و از پشتوانه تحلیلی و جذاب برای کودک و نوجوان برخوردار باشد، می‌تواند در این رقابت شرکت کند.

مسوول انتشارت کتاب سمنگان با بیان اینکه چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در راستای تشویق به تالیف آثار و دستیابی به آثار تازه و جذاب و توجه به کتاب و اهل قلم برگزار می‌شود، تصریح کرد: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب(یادگار جایزه) و به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش، لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر برگزیده در هر بخش، لوح تقدیر و مبلغ حق تالیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت.

همتی بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت‌ شرکت کند و مراکز و افرادی که علاقه‌مند به مشارکت یا حمایت هستند می‌توانند با دبیرخانه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: برای شرکت در این جشنواره  نام و سال تولد، شغل، اسم شهر و محل زندگی، نشانی و شماره تلفن شرکت‌کننده نوشته شود و  شرکت‌کنندگان آثار تایپ‌شده خود را در برنامه ورد و از طریق پست الکترونیکی samanganbook@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

وی ادامه داد: شهروندان سمنانی می توانند آثار خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۲۱۴۸۰۷۴۶۰  و  یا از طریق کتابخانه تلفنی رنگین کمان به نشانی الکترونیکی Semnan_phone_library نیز ارسال کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 419819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.