تعطیلی بازار ماهی فروشان بندرعباس/اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در یزد

در این بسته خبری از افزایش سرانه فضای سبز بابل تا تولید بیش از ۶ هزار تن آسفالت در قزوین و اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

علت تعطیلی بازار ماهی فروشان بندرعباس

علی عامری سیاهویی، رئیس سازمان مدیریت مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از تعطیلی موقت بازار ماهی فروشان بندرعباس خبر داد.

مرمت ۱۶ خانه تاریخی ساوه

سید مهدی حسینی، شهردار ساوه گفت: اداره میراث فرهنگی ۱۶ خانه ارزشمند تاریخی این شهرستان را برای صیانت و نگهداری به عنوان هویت شهر ساوه به شهرداری معرفی کرده است که کار احیا و مرمت این بناهای تاریخی در دستور کار شهرداری است و به شهروندان توصیه می‌شود که با مالکین این بناها وارد معامله نشوند.

افزایش سرانه فضای سبز بابل

سید مجتبی حکیم، شهردار بابل از اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و توسعه پارک‌ها خبر داد.

تولید بیش از ۶ هزار تن آسفالت در قزوین

سلیمان بهرامی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: ۶ هزار و ۵۰۱ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری قزوین در فروردین ماه سال جاری تولید شد.

نصب ۹ دستگاه تونل ضدعفونی در تبریز

تونل ضدعفونی کننده ازنی افراد و خودرو که هفته پیش توسط شهرداری از آن رونمایی شده بود با دستور شهردار تبریز در مراکز پرتردد همچون ادارات و بیمارستان‌ها نصب و راه‌اندازی شد.

اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در یزد

جمال الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار یزد در بازدید از نحوه ضد عفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان درون شهری، گفت: اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت شهروندان در این برهه از زمان از اولویت‌های شهرداری یزد است.

ناوگان اتوبوسرانی سبزوار فعالیت نمی‌کند

مجید استیری، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری سبزوار فعلا فعالیت ندارد و هرگونه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج

امیر جمشیدنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه دو هزار و ۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

اجرای فاز دوم پروژه شهروند سپاری در شهرداری شیراز

جواد بهادری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: فاز دوم پروژه شهروند سپاری از ابتدای امسال توسط شهرداری شیراز آغاز شده است.

نصب بنرهای بهداشتی در کارگاه‌های ساختمانی

مهدی صالحی، مدیرکل معماری شهرداری تهران با بیان اینکه از ۲۱ فروردین سال جاری، با توجه به تدابیری که در ستاد کرونا در تهران اتخاذ شد، فعالیت کارگاه‌های ساختمانی بلامانع اعلام شد، از نصب بنرهایی در محل کارگاه‌ها خبر داد.

کد خبر 419773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.