اصلاح روشنایی بیش از ۱۲ کیلومتر از معابر بابل

شهردار بابل گفت: پس از ماه‌ها تلاش و بررسی توسط کارشناسان در خصوص نحوه اجرای پروژه و مشاوره با متخصصین موجب شد تا ۱۲ کیلومتر از روشنایی شهر بابل تنها با ۲۵ میلیارد ریال بهسازی شود.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی حکیم اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که در سال‌های اخیر مردم شهر با آن مواجه بودند مشکل روشنایی و حتی تاریکی برخی از خیابان‌های سطح شهر بود.

وی ادامه داد: شهرداری بابل جهت رفع دغدغه شهروندان و انتظار بحق آنان نسبت به تامین روشنایی خیابان‌های شهر اقدام کرد.

شهردار بابل تصریح کرد: تامین روشنایی خیابان‌های شهر با کیفیت استاندارد و با حداقل هزینه اجرایی شد و خوشبختانه با صرفه جویی ۸۰ درصدی نیز همراه بود.

حکیم گفت: پس از ماه‌ها تلاش و بررسی توسط کارشناسان در خصوص نحوه اجرای پروژه و مشاوره با متخصصین امر موجب شد تا ۱۲ کیلومتر از روشنایی شهر بابل تنها با ۲۵ میلیارد ریال بهسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: روشنایی بلوار جانبازان (کمربندی غربی)، بلوار ولیعصر(عج) (کمربندی شرقی)، بلوار شیخ طبرسی، خیابان آیت‌الله طالقانی و خیابان امام خمینی(ره) از مواردی بود که در سال گذشته اصلاح و بهسازی شد.

شهردار بابل عنوان کرد: با انجام این پروژه، روشنایی بیش از ۱۲ کیلومتر از میادین و بلوارهای سطح شهر بهسازی شد تا یکی دیگر از خواسته های شهروندان بابلی محقق شود.

کد خبر 419763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.