معاف از رزم‌ها اردیبهشت اعزام نمی‌شوند+ جزییات

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که مشمولان معاف از رزم که دارای برگه اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه امسال هستند، در این ماه به سربازی اعزام نخواهند شد.

به گزارش ایمنا، سردار تقی مهری با اشاره به تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا و نیروهای مسلح برای اعزام به سربازی، گفت: همانطور که قبلا هم اعلام شده در اردیبهشت ماه امسال اعزام سربازان به مراکز آموزش نظامی انجام خواهد شد که در این میان با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان تمهیدات ویژه‌ای برای سلامتی سربازان اتخاذ شد که از جمله آن انجام چندین مرحله غربالگری، ضدعفونی محیط‌های داخل پادگان، نظارت بیشتر بر موارد بهداشتی و ... است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز تصمیم برآن شد تا مشمولان معاف از رزم که دارای برگه اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه امسال هستند، در این ماه به آموزشی اعزام نشوند، تا اگر خدای نکرده نگرانی بابت برخی از مشکلات خود دارند، رفع شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی نیروهای مسلح به ایسنا گفت: جای هیچگونه نگرانی بابت سلامتی سربازان وجود ندارد و نظارت جدی بر سلامتی این افراد و محیط‌هایی که آنان حضور دارند، وجود دارد.

به گفته سردار مهری، در این دوره از اعزام ، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری های مزمن آسمی، قلبی و عروقی ، خونی ، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده است.

کد خبر 419753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.