سرپرست دبیری فدراسیون هندبال انتخاب شد

سرپرست دبیری فدراسیون هندبال انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون هندبال، طی حکمی از سوی علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، حمیدرضا عزتی، رئیس فعلی هیات استان کرمانشاه به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شد.

جلسه معارفه عزتی امروز در محل فدراسیون هندبال برگزار شد. در ابتدای جلسه علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا رجبی، دبیر سابق فدراسیون، اظهار داشت: رجبی از دوستان نزدیک من بوده و قطعاً وی با هندبال در ادامه مسیر خواهد بود، زیرا وی از جنس این رشته بوده و حالا باید در سنگری دیگر در ورزش خدمت کند. حمیدرضا عزتی هم از روسای فعال هیات‌های استانی بوده و او هم می‌تواند فردی موثر در این سمت باشد.

عزتی، سرپست دبیری فدراسیون هم  با اشاره به زحمات دبیر قبلی و تشکر از وی گفت: از حسن اعتماد پاکدل تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

حمیدرضا عزتی دارای سوابقی چون معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه و مدیر منطقه ۴ هندبال کشور بوده و در رده قهرمانی هم سابقه حضور در تیم ملی جوانان ایران را دارد. وی همچنین دارای مدرک بین‌المللی مربیگری هندبال بوده و در حال حاضر هم ریاست هیات هندبال استان کرمانشاه را بر عهده دارد.

کد خبر 419747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.