"تام هنکس" از سختی های بیماری کرونا گفت

تام هنکس در مورد بهبودی از ویروس کرونا و عوارضی که وی و همسرش در زمان ابتلای به این ویروس در استرالیا تحمل کردند گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی،‌ تام هنکس بازیگر سرشناس هالیوودی در تازه ترین گفت و گوی خود با یک شبکه رادیو آمریکایی جزییاتی تازه از ابتلای خود و همسرش "ریتا ویلسون" به ویروس کرونا را گفته است. به گفته هنکس ویروس کرونا از ابعاد مختلفی روی او و همسرش تاثیر گذاشته و شرایط همسرش را وخیم تر از خودش عنوان کرده است.

این بازیگر شرایط همسرش را اینگونه توصیف کرده است: "ریتا تب بسیار بالایی داشت. احساس بویایی و چشایی خود را از دست داده بود و به مدت سه هفته مطلقاً هیچ حسی از غذا دریافت نکرد." به گفته او "درد بدن بسیار بالا و کلافگی" بدترین تجربیات ابتلا به کرونا بوده است. همچنین حالت تهوع نیز او و همسرش را در طی بیکاری بسیار اذیت کرده بود.

هنکس با اشاره به پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه در کشور استرالیا عنوان کرد: استرالیا نسبت به کرونا ویروس واکنشی نسبتاً سریع داشت. آنها نمی خواستند این ویروس را به جای دیگری منتقل کنند. به همین دلیل ما در این کشور ایام قرنطینه را پشت سر گذاشتیم."

این زوج هنرمند بیش از یک ماه پیش در اوایل ماه مارس میلادی، نتیجه مثبت تست های کرونایی خود را اعلام کردند و به اولین افراد مشهور مبتلا به ویروس جدید تبدیل شدند. هنکس در آن زمان در استرالیا مشغول فیلمبرداری فیلم جدید باز لورمن که درباره زندگی الویس پریسلی است بود.

این زوج مدتی است که بهبود یافته‌اند و به لوس آنجلس آمریکا بازگشته‌اند.

کد خبر 419732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.