هنر کرونایی

مدیرحوزه هنری اصفهان گفت: پویش هنری "کرونآرت" با هدف مشارکت عمومی تا ۲۵ اردیبهشت آثار هنرمندان را در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، شعر و ادبیات و طنز می پذیرد.

مهدی احمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پویش مجازی "کرونآرت" اظهار کرد: به‌خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کنونی و همچنین برای کمتر آسیب دیدن فعالیت های فرهنگی به دلیل تعطیلی آن‌ها، مبحث اجرای پویش کرونآرت را در فضای مجازی مطرح کردیم.

مدیرحوزه هنری اصفهان افزود: برای اینکه بتوانیم از فضای مجازی برای مسائل و رویدادهای فرهنگی استفاده کنیم نیاز به فرهنگسازی است تا کاربرد این فضا بتدریج جزئی از فرهنگ شود. بعضی از نکاتی که از کرونا حاصل شده همانند رعایت فاصله مناسب و رعایت بهداشت بین افراد نکات مثبت است چرا که در دین و در علم بر رعایت پاکیزگی اشاره شده است ضمن اینکه امروزه ضرورت جوامع بر رعایت بهداشت فردی تاکید دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرصت مناسبی است تا کار فرهنگی مجازی شکل بگیرد و در واقع به عنوان یک رفتار صحیح نهادینه شود. در این زمان از فضای مجازی برای فعالیت‌های فرهنگی و استفاده جهت بهینه سازی فرهنگی و اطلاع رسانی می توان استفاده کرد.

احمدی فر گفت: کرونآرت با هدف نوعی جلب مشارکت عمومی هنرمندان و مردم شکل گرفته تا از خلاقیت های خاص این افراد استفاده شود. در واقع هدف کرونآرت به دست آوردن نقطه نظرات جدید و آسان کردن کار هنرمندان در جهت حضور و کمک به جامعه است. این فضا ایجاد شد تا هنرمندان نظرات، پیشنهادات و تولیدات خود را عرضه کنند.

مدیرحوزه هنری اصفهان با اشاره به مهلت ارسال آثار خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این پویش تا ۲۵ اردیبهشت ماه آثار خود را در قالب همه رشته های که در حوزه هنری  است اعم از بخش هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، حوزه شعر و ادبیات و طنز ارسال کنند. 

کد خبر 419729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.