۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد و گفت: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه دو هزار و ۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج، اظهار کرد: هر ساله جهت تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان تاکسی برگزار و نرخ کرایه در تمامی خطوط تعیین می‌شود.

وی افزود: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف هم در شورای شهر با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و جهت تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشد.

وی از اعلام نرخ  جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه دو هزار و ۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

 جمشیدنژاد عنوان کرد: برچسب نرخ های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای کودکان بالای پنج سال سن نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: نرخ های جدید کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه سالجاری اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره  ۱۰۰۰۰۲۰۴۰  اعلام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 419728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.