نخستین محموله تجهیزات فردی آتش نشانی وارد اصفهان شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نخستین محموله تجهیزات فردی آتش نشانی خریداری شده وارد انبار سازمان شد تا برای نخستین بار آتش نشانان اصفهان مجهز به هود یا همان مقنعه محافظ شوند.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۷۰۰ عدد هودفایر به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خریداری شده که دارای استاندارد EN(13911:2004) نومکس ضدحرارت، ضدبرق و ضد برش و مقاوم به ۸۰۰ درجه حرارت است.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ جفت چکمه HARVIK به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال دارای استاندارد EN-MS-ASN2 مقاوم به الکتریسته، عایق به حرارت و سرما، دارای پنجه فولادی، مقاوم به شوک الکتریکی و نفوذ نیز خریداری و به امکانات این سازمان اضافه شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: قراردادهای تکمیل تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال  با شرکت ها و پیمانکاران منعقد شده و در آینده نزدیک تجهیزات مورد نظر در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از جمله این قراردادها کاربری‌سازی ۲۰ دستگاه ایسوزو، خرید ۵۰۰ جفت چکمه HARVIK به ارزش بیش از سه میلیارد ریال، خرید ۷۰۰ عدد هود فایر به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، خرید پنج دستگاه کامبی‌تولز به ارزش هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خرید ۷۰۰ جفت دستکش ESKA اتریشی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و خرید نیم ست هیدرولیک به ارزش ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است.

آتشپاد گلابی گفت: تمام تلاش‌های انجام شده در راستای سهولت در انجام عملیات ها و بالا بردن ایمنی آتش نشانان و در نتیجه امداد رسانی بهتر کامل تر و سریع تر به شهروندان است.

کد خبر 419720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.