کارگاه‌های قطار شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از فعال بودن کارگاه های این مجموعه با رعایت پروتکل های ابلاغی بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند همچنان در مجموعه قطار شهری به عنوان یک اولویت است و از این رو دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه مبنی بر مقابله با شیوع بیماری ‌کرونا و نحوه فعالیت کارگاه های پروژه های عمرانی به تمامی پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در کارگاه های سازمان قطار شهری مسئول بهداشت ایمنی داریم که وظیفه نظارت بر اجرای این ابلاغیه را بر عهده دارند و هر روز اطلاعات مربوطه رصد می شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با تاکید بر حفظ الزامات بهداشتی اظهار کرد: هرچند مقابله با این ویروس مشکلاتی را برای پیمانکاران و این سازمان به وجود آورده است، اما نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی انجام شده تا فعالیت های عمرانی کمترین آسیب را داشته باشد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا از اوایل اسفند گذشته، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده فعالیت در کارگاه ها را به صورت نیمه روزی کرده و وعده ناهار برای پیشگیری حذف شد و تاکید بر این بود که در صورت امکان در سازمان نیز دورکاری انجام شود.

مولوی با اشاره به وقفه ایجاد شده در سرعت کار پروژه های عمرانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: با وقفه ای که ایجاد شد، از سرعت کار کاسته شده است، اما برای تحقق قولی که در افتتاح فاز سه خط یک داده ایم، امیدواریم به‌رغم این محدودیت ها به قول خود مبنی بر هر سه ماه یک افتتاح با تاخیر دو یا سه هفته ای عمل کنیم.

کد خبر 419678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.