معاون اول رییس جمهور پشت تاج/ چه اصراری داریم قهرمان لیگ را مشخص کنیم

روزنامه فرهیختگان ورزشی در گزارش خود مدعی شده است اسحاق جهانگیری در دوران ریاست مهدی تاج از او حمایت می‌کرده است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه یکم اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "آنها می‌خواستند من از پرسپولیس بروم" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ پرداخت، کسی که سال‌های موفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و سرانجام با بی مهری مدیران عامل پرسپولیس از این تیم رفتنی شد و حالا نیز پیگیر مطالبات خود در فیفا است.

"گل" با عنوان"تا وقتی که هواداران بخواهند در پرسپولیس خواهم ماند" به اظهارات علی علیپور مهاجم اول چند سال اخیر پرسپولیس پرداخت، کسی که در هفته‌های گذشته اخبار زیادی مبنی بر لژیونر شدنش وجود داشت، اما گویا فعلا سودای رفتن در سر ندارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رمزگشایی از پوشش حمایتی تاج" به حمایت‌های پشت پرده اسحاق جهانگیری از رییس سابق فدراسیون فوتبال پرداخت، حمایتی که هنوز دلیل و جزئیات آن معلوم و مشخص نیست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ناپولی، وستهام، لستر و حالا اتلتیکو " به جنگ تیم‌های درجه یک اروپایی برای به خدمت گرفتن سردار آزمون پرداخت، کسی که در این مقطع زمانی با انتخاب درست خود می‌تواند آینده ای درخشان را برای خود بسازد.

"ایران ورزشی" با عنوان"چه اصراری داریم قهرمان لیگ را مشخص کنیم" به اظهارات مهدی مهدی‌کیا بازیکن سابق پرسپولیس پرداخت، شخصی که کمتر کسی فکر می‌کرد در این مقطع زمانی مختلف ادامه لیگ و مشخص شدن قهرمان باشد.

"پیروزی" با عنوان"مدیریت وعده" به وضعیت مدیریتی سیاه چند ماه اخیر باشگاه پرسپولیس پرداخت، وضعیتی که حالا به رفتن بشار در پایان فصل و احتمال رفتن بیرانوند بدون خداحافظی را موجب شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "نور امید در مذاکرات" به احتمال بالای دائمی شدن قرارداد نورافکن با سپاهان پرداخت، موضوعی که احتمالا تا یکی دو روز آینده رسانه‌ای خواهد شد.

کد خبر 419665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.