غلامی در راه سپاهان؟

عارف غلامی پس از رفتار جنجال برانگیزش در دیدار برابر تیم سابقه خود یعنی سپاهان، جایگاه خود را بر روی سکوهای طلایی‌پوش نقش جهان از دست داد حالا پس از پست عذرخواهی‌اش مصاحبه‌ای را انجام داده و یک بار دیگر از دوران حضور خود در اصفهان صحبت کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عارف غلامی بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان و مدافع این روزهای آبی‌پوشان تهران در چند وقت اخیر با اشارات مختلف صحبت‌هایی کرده تا همه از میل او برای بازگشت به تیم سابقش سخن بگویند؛ صحبت‌هایی که به نظر تلاش او برای بازگرداندن محبوبیت‌ از دست رفته در میان طرفداران سپاهان را نشان می‌دهد.

جنجال بین او و سپاهان پس از اولین حضور او با لباس استقلال مقابل سپاهان آغاز شد. زمانی که آذرماه امسال او به همراه هم‌تیمی‌هایش در بهترین فرم استقلال در چندین سال اخیر قرار داشتند و با هدایت استراماچونی پا به اصفهان گذاشتند. حرکات غلامی و نوع خوشحالی کردن‌ او جلوی دیدگان سپاهانی‌ها آغاز از دست رفتن محبوبیت وی در اصفهان بود. آن روز به نظر رسید این مدافع برای همیشه فکر بازگشت به سپاهان را از سر بیرون کرده‌، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا استقلال و سپاهان با تحول‌های فراوانی نسبت به چند ماه قبل خود روبرو شوند تا حالا غلامی را در شرایط جدیدی قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

هدف عذر خواهی بازیکن استقلال از هواداران سپاهان چیست؟

استراما از استقلال رفت تا با او صدرنشینی نیز از کف آبی‌های تهرانی برود. فرهاد مجیدی جایگزین این سرمربی ایتالیایی در استقلال شد و غلامی با مصدومیتی یک ماهه روبرو شد. فرهاد مجیدی منتظر غلامی نماند و دستور خرید مدافع بلغاری را برای تقویت ساختار دفاعی نه چندان قوی تیم خود داد؛ اتفاقی که باعث شد حضور غلامی در لیست یازده نفره ابتدایی استقلال تهران به اما و اگر بیفتد و او رقیب مدافع تازه وارد شود. غیر از کادر فنی، استقلال با جریمه‌های بین‌المللی و تعویض چندین مدیرعامل در زمانی کوتاه دچار بحران مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان شد.

۵۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر و در اصفهان، سپاهان صدر را به پرسپولیس واگذار و شانس قهرمانی را برای خود کمرنگ کرد. مسعود تابش که با آمدنش غلامی سپاهان را ترک کرده‌ بود از مدیرعاملی استعفا داد و نیکفر به صورت موقت به جای او نشست. قلعه‌ نویی نیز که نتوانست در دو فصل پرهزینه‌اش در اصفهان افتخارات قبلی خود در دوران حضورش در سپاهان را تکرار کند، در آستانه ترک طلایی‌پوشان دیار زاینده رود قرار گرفته‌ است.

اما این همه‌ ماجرا نیست. خیلی‌ها احتمال می‌دهند مقصد بعدی قلعه‌ نویی استقلال خواهد بود و او صندلی فرهاد را روی نیمکت استقلال تصاحب خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد مانند همیشه ممکن است قلعه‌نویی این بار هم سیلی از بازیکنان را با خود به تهران بیاورد و در این میان کار برای عارف غلامی سخت‌تر از قبل شود. غلامی می‌داند هرگز در زمان حضور قلعه‌نویی در سپاهان، این سرمربی تمایلی به جذب او نشان نداده و بعید نیست که حتی او را در لیست خروجی استقلال قرار دهد.

غلامی حالا خوب قدر امکانات و ساختار سپاهان را می‌داند و متوجه‌ است که بازی برای سپاهان می‌تواند مسیر مناسبی جهت پیشرفتش در آینده باشد. او بی‌نظمی‌های ‌آبی‌های پایتخت را دیده و اکنون متوجه شده که رشد در این شرایط می‌تواند برایش بسیار سخت باشد.  غلامی شاید در استقلال شناخته شود، اما زیرساخت لازم برای جوانی مثل او در سپاهان می تواند بیشتر باشد. 

مدافع استقلال در مصاحبه‌ای که روز گذشته با یکی از رسانه ها انجام داد نیز به امکانات فراوان سپاهان اشاره کرد و جدایی‌اش از این تیم را ناخواسته خواند. حرف‌هایی که شایعه ترانسفر تابستانی او به سپاهان را بیش از پیش قوت می‌بخشد. کادر فنی و مدیریت جدید در سپاهان می‌تواند شانسی دوباره به او دهند و چراغ سبز را برای بازگشتش به اصفهان روشن کنند. در این میان بزرگترین سد او هواداران سپاهان خواهند بود که باید دید اگر قرار به چنین انتقالی شود، غلامی چگونه از پس آن بر خواهد آمد.

کد خبر 419642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.