فتاحی: قلعه‌نویی با سیستمی که در اختیار دارد به بازیکنان تمرین می‌دهد

سرپرست سپاهان گفت: به هیچ عنوان تمرینات گروهی نداریم. تمرینات ما به صورت برنامه‌ای که از طریق آقای قلعه‌نویی و کادر فنی و به وسیله سیستم‌هایی که در اختیارشان است انجام می‌شود و بازیکنان گزارش تمرین‌های خود را به کادر فنی ارسال می‌کنند. ما منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم تا تمرینات را از سر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر چه چند روز ابتدایی تعطیلی لیگ شاهد ادامه یافتن تمرین تیم‌های لیگ برتری بودیم، اما در حال حاضر با تشخیص ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا کلیه تمرینات باشگاه‌ها  تعطیل شده‌ است. سپاهان نیز از این داستان جا نمانده و با وجود این که قصد از سرگیری تمرینات تیمی خود از ششم فروردین ماه را داشت با اطلاعیه سازمان لیگ آن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. حالا و در شرایطی که سردرگمی‌ها بیش از پیش علامت سوالاتی فراوانی را پیش روی مدیران باشگاه گذاشته‌اند، همچنان خبری از تمرین طلایی‌پوشان اصفهانی نیست و چند روز پیش استنلی و کومان نیز به کشورهایشان باز گشتند.

در همین خصوص رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به هیچ عنوان تمریناتمان را شروع نکرده‌ایم. منتظر تصمیم‌گیری سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. فدراسیون فوتبال نیز در انتظار ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و به محض این که مجوزها از سوی این ستاد صادر شود و فدراسیون و سازمان لیگ آن را به باشگاه ما ابلاغ کند، تمریناتمان شروع خواهد شد. 

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان تمرینات گروهی نداریم. تمرینات ما به صورت برنامه‌ای که از طریق آقای قلعه‌نویی و کادر فنی و به وسیله سیستم‌هایی که در اختیارشان است انجام می‌شود و بازیکنان گزارش تمرین‌های خود را به کادر فنی ارسال می‌کنند. ما منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم تا تمرینات را از سر بگیریم.

سرپرست سپاهان با اظهار بی‌ اطلاعی از روند پرونده سپاهان در کمیته استیناف و در خواست این باشگاه برای برگزاری جلسه حضوری، خاطرنشان کرد: این موضوع را باید از بخش حقوقی باشگاه بپرسید. در این چند وقت باشگاه ما تعطیل بوده‌ است و ارتباطی با این بخش نداشته‌ام.

کد خبر 419632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.