امیدواریم سال ۹۹، سال جهش شورای شهر یزد باشد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امیدواریم امسال، سال جهش اقدامات شورای شهر یزد باشد و مردم نتایج زحمات سال های گذشته را ببینند.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یزد در دوره پنجم با تکیه بر خرد جمعی و کار کارشناسی اقداماتی داشته که در زمینه‌های مختلف به طور جدی قابل ارائه است.

وی به اقدامات شاخص شورای پنجم شهر یزد اشاره کرد و افزود: ایجاد نظم مالی منسجم و به‌روزرسانی حسابرسی‌ها در شهرداری و شورای شهر و نیز توجه به امر هوشمندسازی قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه استفاده بهینه آب در فضای سبز و تفکیک آب شرب از آب غیرشرب، دقت و سرعت در رسیدگی به لوایح، رعایت حال مردم و محرومان از دیگر اقدامات شورای شهر و شهرداری یزد در دوره پنجم بوده است، تصریح کرد: شورا و شهرداری یزد در موضوع شیوع کرونا در جهت رفاه و خدمت‌رسانی به مردم اقداماتی انجام داد که در تاریخ یزد ماندگار شد.

وی توجه به بافت تاریخی و اقدامات اساسی در این خصوص، برنامه‌ریزی برای صدور پروانه و رفع تخلفات در ساخت‌وساز، برقراری ارتباطات بین‌المللی همچون برگزاری همایش‌ها،  انعقاد قراردادهای خواهرخواندگی و تفاهم‌های مختلف را جزء دیگر اقدامات مهم شورای پنجم برشمرد.

سفید با بیان اینکه اعتبار بخشیدن به شورای شهر یزد و شفافیت در امور از مهم‌ترین اقدامات این دوره است، تصریح کرد: هم اکنون شورای شهر یزد جایگاه خوبی در تصمیمات استان دارد و شفافیت و پخش مستقیم جلسات شورا و شنیدن انتقاد منتقدین همواره در دستور کار شورای پنجم بوده است.

وی با بیان اینکه در توجه به اتباع بیگانه همراهی بیشتر مسئولان لازم است، گفت: تلاش برای حل مشکل حمل‌ونقل عمومی که امید داریم در سال جدید به نتیجه برسد و تلاش برای حل موضوع پسماند و حل معضلات اجتماعی مانند معتادان متجاهر، زنان بدسرپرست و بیسرپرست جزء اقدامات این شورا بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بر توجه به مسائل فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به امور فرهنگی و هنری از دغدغه‌های این شورا بود که امیدواریم امسال سال توجه به این زیربناهای فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه به نتیجه رساندن پروژه‌های عمرانی با موضوع فرهنگی را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال سال جهش کارهای شورا باشد و مردم نتایج تلاشها را ببینند هر چند که بعضی با برداشت اشتباه از اقدامات شورا ما را همراهی نمی‌کنند و مانع تراشی می‌کنند و وقت و امکانات شورا را به هدر می‌دهند.

کد خبر 419620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.