یک میلیون و ۳۸۰ هزار نفر در حوادث اصفهان آسیب دیدند

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته تعداد ۴۱ حادثه گزارش شد که در این حوادث یک میلیون و ۳۸۲ هزار و ۲۶۲ نفر آسیب دیده بودند و ۱۴۷۰ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

محمد محمدی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان درحوادث هفته ‌گذشته، اظهار کرد: از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ فروردین ماه تعداد ۴۱ مورد ‌حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۱۶ مورد حوادث جاده ای، سه مورد سیل و آب گرفتگی، یک مورد حضوری، چهار مورد حوادث صنعتی و کارگاهی، ۹ مورد شهری، یک مورد دریایی و ساحلی و پنج مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی ‌با ‌تاکید بر اینکه مجموع کل آسیب‌دیدگان یک میلیون ۳۸۱ هزار و ۲۶۲ نفر بوده است، گفت: تعداد آسیب دیدگان در حوادث جاده ای ۳۸ نفر، خدمات حضوری یک نفر، سیل و آبگرفتگی ۱۶ نفر و حوادث شهری یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۱۸۵ نفر گزارش شده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: تعداد نجات یافتگان ۲۳ نفر بودند که از این تعداد ۱۷ نفر به بیمارستان ها منتقل شدند و تعداد شش نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده ای از تعداد ۱۵ نفر سه نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۱۲ نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند، افزود: در بخش خدمات حضوری تعداد ۱۰ نفر انتقالی، در بخش شهری ۱۵ نفر انتقالی و یک نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کرد و در بخش سیل و آبگرفتگی تعداد ۱۰ نفر انتقالی به بیمارستان داشتیم.

محمدی ‌خاطرنشان کرد: درحوادث جاده‌ای هفته گذشته ‌اسکان اضطرای در پایگاه‌های بین شهری ‌برای هفت نفر انجام شد که بیشتر موارد به دلیل نقص فنی ‌خودروها، حوادث جوی و تصادفات خواب آلودگی رانندگان بوده است که برای امداد رسانی و ارائه خدمات تحت پوشش اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر اصفهان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۴۷۰ تیم عملیاتی ‌در امدادرسانی ‌به حادثه دیدگان ‌حوادث جاده‌ای ‌درهفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: تعداد سه هزار و ۴۵۰ نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر ‌با اعزام تعداد ۱۹۵ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند؛ مجموع کل عملیات رهاسازی در حوادث هفته گذشته سه مورد بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هشت ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک دقیقه و ۱۲ ثانیه بوده است.

کد خبر 419597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.