پرداخت حقوق کارگران شهرداری اصفهان مورد توجه باشد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سال جاری از تاخیر پرداخت حقوق نیروهای شاغل در سازمان‌های وابسته به شهرداری به‌ویژه اتوبوسرانی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان، از شهردار اصفهان خواستار تشویق و تقدیر از مجموعه کارگران شاغل در شهرداری به‌ویژه کارگران سازمان آرامستان‌ها شد و اظهار کرد: این افراد برای غسل و دفن فوتی‌های ناشی از کرونا با رعایت موازین بهداشتی در خط مقدم مقابله با کرونا انجام وظیفه کردند.

وی افزود: شایسته است کارگران نظافت شهری، جمع‌آوری زباله و سازمان مدیریت پسماند که در شرکت‌های پیمانکاری مشغول کار هستند نیز در هفته بزرگداشت کار و کارگر مورد تقدیر قرار گیرند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری یک کارفرمای بزرگ محسوب می‌شود، تصریح کرد: با هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر در برنامه‌های این هفته با نصب بنر در تابلوهای شهری از مدافعان سلامت و کارگران حوزه بهداشت فضای شهری قدردانی شود.

وی با اشاره به افزایش مشکلات معیشتی نیروهای شهرداری در اتفاقات اخیر، ادامه داد: با توجه به وجود تنگناهای پیش‌رو در درآمد سال گذشته شهرداری پرداخت بموقع حقوق کارکنان شهرداری جای تقدیر دارد و امیدوارم سال جاری نیز از تاخیر پرداخت در سازمان‌های وابسته به‌ویژه اتوبوسرانی جلوگیری شود.

هوشمندسازی اصفهان باید کاراتر از دیگر شهرها باشد

همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه با تقدیر از کسانی که در سال گذشته با تلاش خود در جهت رشد و توسعه شهر گام برداشتند، گفت: در خصوص هوشمندسازی آنچه مورد انتظار بوده با واقعیت‌های موجود فاصله بسیار داشته و اصفهان جایگاه خود در استفاده از فناوری‌های نوین را از دست داده است.

نصیر ملت افزود: هوشمندسازی همچنان در حلقه بسته‌ای به دور خود می‌چرخد و آنچه باعث شده نماد هوشمندی اصفهان از این شهر گرفته شود، ناشی از نبود مدیریت یکپارچه شهری است.

وی با بیان اینکه امید است با ایجاد تغییرات، فرصت‌ها را ازدست نداده و هوشمندسازی شهر بیش از این بی‌اثر نشود، ادامه داد: فعالیت جزیره‌ای و از هم گسیخته معاونت‌ها باعث نبود یکپارچگی دسترسی به اطلاعات در لایه‌های زیرین شهرداری شده که امید است در آینده‌ای نزدیک این شرایط به مدلی کاراتر از سایر شهرها تبدیل شود.

پاسخ تذکر اعضای شورا پیگیری شود

در این جلسه رضا امینی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از رئیس شورا خواست پاسخ شفاهی یا کتبی از سوی شهرداری به تذکراتی که اعضای شورا در جلسات علنی مطرح می‌کنند را پیگیری کند.

وی همچنین افزود: امید است چاره‌اندیشی حاصل از جلسه هم‌اندیشی شورا و شهرداری درخصوص افزایش چند برابری دفترچه‌های تراکم در سال ۹۸ در ستاد اقتصادی کرونا مورد توجه قرار گرفته و باعث جلب رضایت فعالان حوزه ساخت‌وساز شود.

کد خبر 419575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.