تداوم بارش‌های بهاری در اصفهان تا پایان هفته

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم ناپایداری های جوی و بارش های رگباری بهاری در این استان خبر داد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی و بارش‌های رگباری بهاری در ۲۴ ساعت آینده همچنان در بسیاری از مناطق استان به ویژه شمال غرب، شمال و جنوب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، افزود: یک سامانه بارشی جدید پایان هفته به استان وارد خواهد شد.‌

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای صفر درجه به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

سیدان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته در سطح استان، افزود: بیشترین بارش‌ها از گلپایگان با میانگین ۱۲.۸ میلی متر، کلانشهر اصفهان با میانگین ۹ میلی، چادگان و نجف آباد با میانگین هشت میلی متر، خوانسار با میانگین هفت میلی متر، میمه با میانگین پنج میلی متر، نطنز با میانگین چهار میلی متر و نایین با میانگین یک میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 419569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.