شهروندان اصفهانی در برنامه یک شهر گفت‌وگو شرکت کنند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از همشهریان اصفهانی دعوت می‌کنم در برنامه یک شهر گفت‌وگو که در بستر مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم مشارکت اجتماعی شهروندان در رویکرد تازه برنامه جامع اصفهان، اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا قرار بود این مشارکت با تشکیل جلساتی از سوی شورای شهر محقق شود که اتفاقات اخیر برگزاری جلسات را ناممکن کرد.

وی با بیان اینکه از فردا این مشارکت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی آغاز خواهد شد، افزود: از همشهریان اصفهانی دعوت می‌کنم در برنامه یک شهر گفت‌وگو که در بستر مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند تا درباره چشم‌انداز اصفهان به بحث و گفت‌وگو بپردازیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بدون همکاری مردم هیچ کاری پیش نخواهد رفت، تصریح کرد: اگر پیش از این نظام‌های تصمیم‌گیر به شکلی بود که یکی برای حاکم بودن و دیگری محکوم با پذیرش حکم مشخص می‌شد، در گذر از مفهوم حکومت به انگاره حکمروایی و تصمیم‌گیری رسیده‌ایم که تصمیم‌گیری‌ها حق هیچ‌کس جز همه نیست.

کد خبر 419566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.