موسوی: پیشرفت پدافند هوایی کشور سرعت گرفته است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌ آفرینی‌های نیروی زمینی، گفت: پیشرفت پدافند هوایی کشور با تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش سرعت گرفته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه‌های پدافندی «خلیج فارس» و «مراقب» نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که سیر رشد و توسعه و پیشرفت پدافند هوایی با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تشکیل یک نیروی مستقل پدافند هوایی در جمع ارتش و نیروهای مسلح، سرعت، قوت و قدرت بیشتری گرفته است.

وی افزود: به شکر و سپاس خداوند در این حدود یک سال از تشکیل نیروی پدافند هوایی، شاهد اتفاقات بسیار مبارکی در این نیرو بوده‌ایم و هر روز به توان و آمادگی پدافند هوایی کشور افزوده شده است.

فرمانده کل ارتش داد: لازم می‌دانم از همه همرزمان عزیزم در بخش‌های مختلف نیروی پدافند هوایی ارتش که با تلاش، تفکر و اندیشه جهادی و مومنانه، شبانه‌روزی کار کرده‌اند تا این اتفاقات مبارک رقم بخورد و همچنین از همه خانواده‌های این کارکنان که با پشتیبانی خود باعث شده‌اند این موفقیت‌ها رقم بخورد قدردانی کنم.

موسوی با تأکید بر اینکه پدافند هوایی بایستی قوی‌ترین شکل ممکن را داشته باشد، عنوان کرد: از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع دفاعی که نیروی پدافند هوایی را کمک می‌کنند تا این اتفاقات مهم شکل بگیرد قدردانی می‌کنم و امیدوارم که هر روز بتوانیم گامی در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه «پدافند هوایی در خط مقدم است» برداریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم و دعا می‌کنیم که به ما توفیق دهد تا هر چه سریعتر به این اهداف مدنظر فرماندهی معظم کل قوا برسیم.

صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در این آیین رونمایی گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سال «جهش تولید» شاهد رونمایی از دستاوردهای ارزشمند و تأثیرگذاری توسط امیر فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به این پروژه‌ها قطعاً تأثیر بسیار زیادی در توان رزم پدافند هوایی ارتش خواهد داشت، افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش با اقتدار تمام آماده پاسخگویی به هرگونه شیطنت‌های احتمالی بوده و خواهد بود.

کد خبر 419564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.