نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی خودرو در قزوین

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی خودروها در مرکز معاینه فنی خودروی شهید رجایی شهرداری قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: این سامانه باتوجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری شهروندان و ایجاد صف‌های طولانی برای انجام معاینه فنی خودروها راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: براین اساس، شهروندان می‌توانند برای به حداقل رسیدن زمان انتظار درمرکز معاینه فنی خودرو، قبل از مراجعه به این مرکز وارد سامانه مذکور شده و اقدام به دریافت نوبت کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با راه‌اندازی این سامانه از تجمع خودروها در مرکز معاینه فنی کاسته خواهد شد و متقاضیان براساس وقت تعیین شده قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه می‌کنند.

زرآبادی‌پور با بیان اینکه قبل از شیوع بیماری کرونا، روزانه به صورت میانگین یکصد خودرو در مرکز معاینه فنی خودروی شهید رجایی شهرداری قزوین پذیرش می‌شد، تصریح کرد: پس از اعلام انتشار ویروس کرونا، آمار مراجعه به این مرکز باتوجه به توصیه‌های بهداشتی در زمینه جلوگیری از گسترش انتشار این ویروس کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه مقررات راهنمایی و رانندگی با وسیله نقلیه فاقد گواهی معاینه فنی ممنوع است، افزود: راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی معاینه فنی خودروها باتوجه به اهمیت ایمنی وسایل نقلیه و با هدف پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و کاهش آلودگی‌های ناشی از نقص فنی خودروها در دستور کار مرکز معاینه فنی خودروی شهید رجایی شهرداری قزوین قرار گرفته است تا این مرکز همچون گذشته فعال بوده و با رعایت موارد بهداشتی به شهروندان خدمات‌رسانی کند.

کد خبر 419551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.