چرا دستگاه زباله‌سوز تهران به مقصد نرسید؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: درحالی که یک سوم کشته‌های ناشی از کرونا مربوط به تهران است، چرا شهردار تهران نرسیدن دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی اهدایی به پایتخت از سوی شهرداری ووهان را پیگیری نکرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام امروز (یکشنبه) در دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران، در خصوص عدم دریافت دستگاه زباله‌سوز توسط شهرداری اظهار کرد: شهرداری تهران برای شهر ووهان در شیوع بیماری اقداماتی انسان‌دوستانه و کمک‌هایی را انجام داد و در مقابل نیز شهرداری این شهر چینی هدایایی را برای تهران ارسال کرد.

وی دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی را جزء این هدایا اعلام کرد و افزود: این دستگاه در اختیار وزارت امور خارجه قرار گرفت و پس از آن مشخص نشد برای آن چه اتفاقی افتاد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: درحالی که یک سوم کشته‌های ناشی از کرونا مربوط به تهران است، چرا شهردار تهران نرسیدن این هدیه به پایتخت را پیگیری نکرد تا شاهد نصب و راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز برای تهران باشیم؟

وی اضافه کرد: اگر به هر دلیلی این دستگاه زباله‌سوز به شهر دیگری ارسال شده باید اقدامات قانونی برای بازپس‌گیری آن توسط شهردار تهران دنبال شود.

کد خبر 419545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.