ضدعفونی ۲۰۵ محله شهر اصفهان توسط کانون‌های مردم نهاد

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان گفت: با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و فعالیت ۱۶۶ کانون مردم نهاد فرهنگ سلامت در ۲۰۵ محله شهر اصفهان، ضدعفونی هدفمند نقاط عمومی و پرخطر شهر در حال انجام است.

سیدرضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ضدعفونی هدفمند را در شهر دنبال می‌کنیم تا تمامی مکان‌های عمومی، معابر شهر و مراکز خرید به صورت مستمر گندزدایی ‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای توزیع هدفمند اقلام بهداشتی انجام شده است، تصریح کرد: در بازارهای کوثر نیز ضدعفونی تجهیزات و غربالگری شهروندان در قسمت ورودی بازارهای کوثر همراه با تحویل ماسک و دستکش و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اصفهان ادامه داد: با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و فعالیت ۱۶۶ کانون مردم نهاد فرهنگ سلامت در ۲۰۵ محله شهر اصفهان، ضدعفونی هدفمند نقاط عمومی و پرخطر شهر به خصوص محلات و معابر فرعی، کوچه‌ها و منازل محل نگهداری یا نقاهت افراد دارای تست مثبت به صورت مرتب در حال انجام است.

وی اظهارکرد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۷۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی مکان‌های پرخطر و عمومی شهر استفاده می‌شود.

جعفریان‌فر در خصوص زمان بازگشایی جمعه بازار بعثت یا بازار خودرو، گفت: بازگشایی یا مسدود کردن هر مجموعه‌ای منوط به تصمیم ستاد استانی یا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است که بر اساس ابلاغیه‌ها و مصوبات، اقدامات لازم را اجرایی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: شهروندان باید برای قطع حلقه زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 419525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.