پروژه انتقال و توزیع آب در کمربند سبز غرب اراک در جریان است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: پروژه انتقال و توزیع آب در کمربند سبز غرب اراک در حال انجام است.

محمدرضا کشاورزیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف بهسازی و توسعه فضای سبز شهری و به منظور آبرسانی هرچه بهتر به گیاهان موجود عملیات نوسازی و جایگزینی لوله انتقال و توزیع آب در کمربند سبز غرب اراک در حال انجام است. 

وی با اشاره به اهمیت و گستره این طرح تصریح کرد: زمان آغاز این پروژه از اواخر آذرماه سال گذشته بوده و هدف اصلی آن انتقال آب از چاه (نقدبیگی) واقع در میدان فراهان به پارک کوهسار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک یکی از اهداف این طرح را نوسازی تجهیزات قبلی دانست و افزود: بخش اول این پروژه به تعویض لوله های آزبست با طول پیش از سه و نیم کیلومتر و با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن (سایز ٣١۵ تا ۱۱۰) در ارتفاعات مقابل خیابان امام خمینی(ره) تا ارتفاعات پارک کوهسار مربوط است که شامل عملیات لوله گذاری شبکه توزیع آب به جهت آبرسانی و توسعه فضای سبز کمربند سبز غرب اراک (حدفاصل میدان بسیج تا دبیرستان فرزانگان) به طول چهار و نیم کیلومتر می شود.

کد خبر 419513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.