نصب بیش از یک‌هزار تابلو در شهر قزوین

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تا پایان سال گذشته بیش از یک‌هزار تابلو دیواری و پایه‌دار در سطح شهر قزوین نصب شده است.

به گزارش ایمنا، داریوش قاسمی اظهار کرد: تا پایان سال گذشته، ۴۱۶ تابلو پایه‌دار و ۶۰۴ تابلو دیواری در معابر مختلف شهر قزوین نصب شده است.

وی ادامه داد: ۹۷ مورد تعویض صفحه تابلوی پایه‌دار از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در سال ۹۸ بوده است، همچنین پایه  ۷۳۰ تابلوی معابر سطح شهر نیز اصلاح و رنگ آمیزی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اصلاح جهت ۸۴۰ تابلوی نصب شده در معابر این شهر خبر داد و افزود: این اقدام در مسیریابی و راهنمایی شهروندان و مسافران نقش موثری ایفا می‌کند.

قاسمی با اشاره به بر نصب ۸۷ تابلو الحاقی در مناطق مختلف شهر قزوین در سال گذشته، عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری این شهر ۲۶ تابلوی بلواری در سطح شهر احداث یا نصب کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قانون و خودداری از نصب آگهی در مناطق غیر مجاز، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در سال گذشته، نصب بیش از ۴۰ تابلو اعلانات در مناطق مختلف شهر بود که از این تعداد ۱۵ عدد تابلو دیواری و ۲۵ تابلو پایه‌دار برای نصب آگهی‌های مختلف شهروندان به صورت رایگان بوده است.  

کد خبر 419496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.