افزایش میزان تولید و توزیع آسفالت تا ۲۵۰ هزار تن در کرج

شهردار کرج گفت: مدیریت شهری در نظر دارد نسبت به افزایش میزان تولید و توزیع آسفالت طی سال جاری تا ۲۵۰ هزار تن در این شهر اقدام کند.

علی اصغر کمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بهسازی آسفالت معابر از جمله مهمترین مسائل مدیریت شهری است، اظهار کرد: طبق آمار سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، میزان آسفالت تولید و توزیع شده در سال ۹۸ در کرج ۲۱۵ هزار تن بوده و در سال قبل از آن ۱۰۵ هزارتن به ثبت رسیده که نمایانگر افزایش چشمگیری در این حوزه طی سال گذشته است.

وی با اشاره به وضعیت آسفالت های سطح شهر، اضافه کرد: با توجه به سطح بارندگی‌ها، میزان حفاری‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های خدمات رسان شهری و نیازهایی که از سالیان گذشته انباشت شده با استانداردهای مطلوب فاصله دارد.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: آنچه در حوزه آسفالت برای سال جاری در نظر گرفته شده است، افزایش میزان تولید و توزیع آسفالت تا ۲۵۰ هزارتن بوده که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدام نیروهای مردمی در راستای تولید ماسک و گان پزشکی، خاطرنشان کرد: جوانان استان در این روزهای دشوار انتشار بیماری کرونا به طور شبانه روزی ماسک تولید و آن را در بین کادر درمانی، نیازمندان و افراد کم بضاعت توزیع می کنند.

کد خبر 419487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.