شهریه سرویس مدارس اصفهان تعیین تکلیف شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و پرداخت شهریه سرویس مدارس از سوی والدین باید هر چه زودتر با تشکیل کمیسیون تبصره ۱۸ تکلیف شهریه مدارس در اصفهان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خیران و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی شرایطی را فراهم کرده‌اند که نیازمندان اصفهان با حداقل دغدغه به ماه رمضان ورود کنند، این امر جای قدردانی دارد و امیدواریم حفظ حرمت و شان و منزلت نیازمندان استمرار داشته باشد.

 وی همچنین ضمن تبریک ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش گفت: ارتش علاوه بر تامین امنیت، در بحران‌ها نیز ورود کرده و با توجه به نیروی انسانی و امکانات لجستیکی که دارد شاهد حضور ارزشمند این نیرو در صحنه‌های مختلف بوده‌ایم، در بحران کرونا نیز حضور این نیروهای ارزشمند و با اقتدار را به خوبی احساس کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به دلیل همراهی با مدیریت شهری با اطلاع رسانی درست، صادقانه و شجاعانه، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مدیریت شهری تنظیم دخل و خرج‌ها است،  بودجه سال ۹۹ با تلاش شبانه روزی شهرداری اصفهان و اعضای شورای شهر به تصویب رسید و اکنون قرار است که این بودجه محقق شود، در مناطق و سازمان‌های شهرداری باید تنظیم دخل و خرج را داشته باشیم چرا که اگر بخواهیم خدمات را به شهروندان ارائه دهیم باید هزینه کنیم.

امکان تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: ممکن است در سال جاری معاونت مالی و اقتصادی برای پرداخت حقوق با مشکل مواجه شوند اما کارمندان باید بدانند که این کار دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی همچنین به لزوم تعیین تکلیف سرویس‌های مدارس در اصفهان با توجه به پرداخت هزینه‌های آنها توسط والدین در ابتدای سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: ضروری است که هر چه زودتر کمیسیون تبصره ۱۸ برای تعیین تکلیف چگونگی برگرداندن هزینه سرویس مدارس به خانواده‌ها تشکیل شود، چرا که معلق ماندن این امر خساراتی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: انتظار از آموزش و پرورش این است که نحوه فراگیری از بودجه بندی کتاب‌ها را تعیین تکلیف کند که اخیراً با راه‌اندازی نرم افزار "شاد" آموزش ادامه یافت.

وی تاکید کرد: استفاده از نرم افزاد شاد نیز نگرانی‌هایی را دارد و برخی امکان استفاده ازاین نرم افزار را ندارند، بهتر است با برنامه ریزی درست امتحان دانش آموزان به سرانجام خوبی برسد.

نصر اصفهانی به تعطیلی ۵۰۰ باشگاه‌ ورزشی در اصفهان به دنبال شیوع کرونا و با توجه به ازدیاد تردد در این اماکن اشاره کرد و گفت: امکان فاصله گذاری اجتماعی در برخی از این مراکز نیست اما از ستاد استانی کرونا درخواست داریم با توجه به هزینه‌هایی که هر ماه به این باشگاه‌ها در خصوص نیروی انسانی و اجاره باشگاه تحمیل می‌شود،  امکان شروع فعالیت برخی از این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنند.

کد خبر 419484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.