اصفهان نیازمند متولی فرهنگی با درک توانایی هنرمند است

یک بازیگر گفت: در زمینه فرهنگی انتظار می‌رود که یک متولی فرهنگی در شان و منزلت اصفهان باشد و توانایی هنرمند اصفهانی را درک کند.

حسن اکلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هنرمندان همانند دیگر اقشار جامعه درگیر بحران کرونا هستند و ویژگی خاصی نسبت به سایرین ندارند، اما مردم را دوست دارند و مردم نیز به هنرمندان محبت دارند. در واقع به نوعی در کار فرهنگی پیشتازند و همدلی می‌کنند.

وی درباره وظیفه یک هنرمند در شرایط بحرانی گفت: وظیفه هنرمندان در شرایط بحرانی فرهنگ سازی است و اگر مسئولین گوش بدهند من ایده‌های زیادی برای عبور از بحران دارم که مسئولش باید بشنود.

این بازیگر با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و هنر استان اصفهان خاطر نشان کرد: فرصت آشنایی با مدیرکل جدید بدست نیامده تا با نقطه نظراتشان آشنا بشویم
و در حال حاضر نمی توان درباره ایشان اظهار نظری کرد.

اکلیلی افزود: باید به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فرصت کار داد و او را شناخت. پس از آن می توان پیش بینی کرد چه وضعیتی پیش می‌آید. معمولا همیشه نگاه من به سمت و سوی حمایت و بهبود وضعیت مردم به خصوص در زمینه فرهنگی است و انتظار می‌رود که یک متولی فرهنگی که منصوب می شود در شان و منزلت اصفهان باشد و توانایی هنرمند اصفهانی را درک کند.

کد خبر 419471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.