فعالیت اتوبوس‌های شهری یزد از سر گرفته شد

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: فعالیت اتوبوس های حمل و نقل شهری یزد از سر گرفته شد.

داوود زارع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیت اتوبوس‌های شهری یزد از صبح امروز آغاز و هر روز تا ساعت ۲۰ آماده خدمات رسانی به شهروندان بوده البته روزهای جمعه فعالیت اتوبوس‌ها تعطیل است.

وی شرایط آغاز فعالیت جدید اتوبوس‌ها را با نصف ظرفیت عنوان کرد و گفت: حداکثر ۲۱ نفر مسافر می‌توانند در یک اتوبوس سوار شوند.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد به مردم توصیه کرد: باتوجه به شرایط امروز کشور که درگیر با شیوع بیماری کرونا است ترددهای خود در سطح شهر را مدیریت کنند و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به حداقل برسانند همچنین هنگام سوار شدن اتوبوس به صندلی و دستگیره ها دست نگیرند.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال است، اظهار کرد: بر اساس نیاز مردم و در صورت لزوم تعداد اتوبوس را افزایش می‌دهیم.

زارع با بیان اینکه تمام اتوبوس‌ها از امشب مجدد ضدعفونی خواهد شد، افزود: هر شب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها ضد عفونی شده که علاوه بر آن به رانندگان نیز مواد ضدعفونی داده می‌شود تا در طول روز ضد عفونی سطح اتوبوس انجام شود.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در خصوص وضعیت تاکسی‌ها گفت: تاکسی‌ها حداکثر مسافری که می توانند سوار کنند دو نفر صندلی عقب و یک نفر صندلی جلو است.

کد خبر 419468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.