استفاده از ایده های شهروندان برای رفع مشکلات شهری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: «شنبه‌های خلاق اصفهان» حرکتی در راستای دیگر اقدامات نوآورانه و خلاقانه در شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان در نخستین رویداد "شنبه های خلاق اصفهان" که شامگاه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۹۹ که به صورت مجازی در قالب ایده‌هایی برای مدیریت شهری در مواجهه با وضعیت کرونایی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از نظرات و ایده های شهروندان برای رفع مشکلات شهری مورد توجه مدیریت شهری  است.

وی تاکید کرد: هدف نهایی از برگزاری شنبه‌های خلاق اصفهان این است که مردم را در مدیریت شهری در زمان بروز بحران دخالت داده و از آنها در حوزه اندیشه و ایده‌پردازی استفاده کنیم تا ایده‌ها به نوآوری تبدیل شود و زمینه زندگی بهتر را برای شهروندان فراهم سازد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات مردم برای رفع مشکلات شهری، ابراز امیدواری کرد: رویداد شنبه‌های خلاق اصفهان در راستای دیگر اقدامات نوآورانه و خلاقانه در شهر زمینه‌ساز ارتباط نزدیک‌تر با شهروندان باشد.

وی ادامه داد: «در خانه ماندن» زمینه بیشتر فکر کردن را برای شهروندان فراهم کرده و می طلبد شهروندان در زمینه مدیریت بهتر شهر ایده‌پردازی کنند تا از این ایده‌ها در قالب نوآوری استفاده شود.

صادقیان ابراز امیدواری کرد: ماه‌ها و هفته‌های آینده حضور مردم در رویداد شنبه‌های خلاق اصفهان پررنگ شود به طوری که در جمع بندی نوآوری‌ها با مشکل مواجه شویم؛ هر چند تلاش شده ظرفیت ها را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه چالش اول رویداد شنبه های خلاق اصفهان، کرونا و مدیریت شهری است تا ایده هایی برای مدیریت شهری در مواجهه با وضعیت کرونایی توسط شهروندان خلاق و صاحب ایده مطرح شود، گفت: در حال حاضر شیوع کوید ۱۹ فقیرترین تا غنی‌ترین کشورهای دنیا را گرفتار کرده که می توان با ارائه ایده های خلاقانه برای مقابله با آن، این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

کد خبر 419461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.