دستگیری سارق دستگاه تشخیص بیماری کرونا

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری فردی که قطعات سخت افزاری دستگاه تشخیص مبتلایان به بیماری کرونا به ارزش ۷۰ میلیارد ریال را از یک مجتمع پزشکی سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدحسین باباکلانی گفت: در پی وقوع سرقت از یک مجتمع پزشکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان اقدام به سرقت دو قطعه سخت افزار راه اندازی دستگاه رادیولوژی و تصویر برداری پزشکی دانگل که از آن در امر تشخیص مبتلایان به بیماری کرونا استفاده می شده است کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: با توجه به حساسیت موضوع اکیپی از ماموران مجرب و خبره مامور رسیدگی به این پرونده شده و با بررسی های اطلاعاتی دقیق سرانجام هویت اصلی سارق این قطعات که نگهبان اخراجی مجتمع مذکور بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ باباکلانی از کشف دو قطعه سخت افزاری مسروقه از منزل متهم خبر داد و گفت: با کشف اموال مسروقه و راه اندازی مجدد دستگاه رادیولوژی از ضرر مادی حدود ۷۰ میلیارد ریالی به این مجتمع پزشکی جلوگیری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به صاحبان سازمان ها و شرکت ها توصیه می کنیم در صورتی که کارمند یا نگهبان اخراجی آنها به قفل های درب ورودی دسترسی داشته، در اسرع وقت نسبت به تعویض قفل اقدام کنند.

کد خبر 419438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.