آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بجنورد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری مرکز استان خراسان شمالی از امروز با ۷۰ درصد ظرفیت آغاز شد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا شافعی اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، علیرغم خدمات‌رسانی اتوبوس‌های درون‌شهری، از آنان خواسته شده ضمن پرهیز از دریافت وجه نقد، از ماسک و دستکش استفاده و مسافران را با رعایت فاصله استاندارد ۱.۵ تا دو متری در صندلی های علامت گذاری شده، بنشانند.

وی یادآور شد: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده و پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجورد اظهار کرد: همچنین مسافرانی که کارت الکترونیک استفاده از سامانه حمل و نقل اتوبوسی را ندارند می توانند با نصب نرم افزار و دریافت کد «کیو آر» هزینه سفر خود را با ۱۰ درصد تخفیف پرداخت کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: به منظور ایجاد فضای سالم‌تر تاکید زیادی بر تهویه هوا و باز کردن پنجره‌ها شده تا احتمال ابتلا به ویروس کرونا کمتر شود.

شافعی یادآور شد: بر این اساس از مجموع ۶۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوس رانی بجنورد، فعالیت ۴۲ دستگاه آغاز شده و در صورتی که برخی از خطوط شهری به علت تعداد بالای مسافر، نیازمند افزایش ناوگان باشد، در این خصوص اقدام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 419427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.