۲۸۲ ساختمان و واحد صنفی شهرضا فاقد ایمنی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا با اشاره به بازدید ایمنی انجام شده از ساختمان‌ها و واحدهای صنفی این شهر، گفت: از مجموع ۴۹۴ ساختمان و واحدصنفی موجود در شهرضا، ۲۸۲ سازه از ایمنی کافی برخوردار نیست.

ابراهیم علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه صلاحیت ایمنی ۲۱۲ ساختمان و واحدصنفی در شهرضا مورد تایید قرار گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۶ مورد بازدید از  ساختمان‌ها انجام شده است.

وی از وقوع ۴۴۰ مورد حادثه آتش‌سوزی در سال گذشته در این شهر خبر داد و افزود: ۲۹۸ نفر از این حوادث نجات پیدا کرده‌اند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا با اشاره به ثبت ۱۳ حادثه منجر به مرگ در حوادث جاده‌ای این شهر در سال گذشته، تصریح کرد: تا پایان سال گذشته وقوع ۳۴ حادثه آتش‌سوزی منزل، ۳۹ حریق خودرو و ۱۲ حریق واحد صنفی ثبت شده است.

علی‌اکبری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۵ حادثه توسط آتش‌نشانان این سازمان مهار شده و در این حوادث ۱۳ نفر نجات یافته‌ و متاسفانه دو نفر نیز جان خود ر از دست دادند.

وی با اشاره به استقرار دو ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر، اظهار کرد: چهار دستگاه کامیون سنگین، دو خودرو نیمه‌سنگین و یک خودرو امداد و نجات در این ایستگاه‌ها آماده عملیات است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا از کمبود نیروی آتش‌نشان در ایستگاه‌های این سازمان انتقاد کرد و افزود: در حال حاضر تنها ۲۰ نفر نیروی آموزش دیده‌ در این ایستگاه‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 419416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.