تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی امروز در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی استان ادامه خواهد یافت.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از تداوم ناپایداری‌های جوی و بارش ها خبر داد و اظهار کرد: افزایش ابر، بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید برای بسیاری از مناطق استان تا فردا پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارندگی ها با شدت بیشتری  نیمه غربی استان را فرا می‌گیرد از این رو وقوع روان آب و احتمال اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در این مناطق در ساعات عصر و شب وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های شب گذشته در اغلب مناطق استان اصفهان افزود: بیشترین میانگین بارشی از میمه با هفت میلی متر و اردستان با میانگین ۴.۳ میلی متر بوده است اما توپوگرافی منطقه در وقوع روان آب و سیلاب شب گذشته در این شهرستان تاثیرگذار بوده است.‌

کد خبر 419399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.