۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
مرخصی زندانیان اصفهان تمدید شد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان اصفهان از تمدید مرخصی زندانیان استان اصفهان با هماهنگی دادستان اصفهان خبر داد.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت زندان‌های استان اصفهان با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: تعدادی از زندانیان به کرونا مبتلا شده‌اند که حال اکثر آنها خوب است و در بخش قرنطینه بسر می‌برند.

وی تاکید کرد: کرونا در همه زندان‌های استان اصفهان کنترل شده است و مورد فوتی ناشی از این بیماری نداشته‌ایم.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در خصوص وضعیت مرخصی زندانیان استان اصفهان نیز گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۶۷۵ زندانی به مرخصی رفته‌اند که از این تعداد ۷۷۴ نفر مرخصی‌شان پایان محکومیت بوده و آزاد شده‌اند؛ همچنین در این بازه زمانی به ۷۷۴ زندانی عفو رهبری تعلق گرفته و از زندان آزاد شده‌اند.

گرجی‌زاده در خصوص تمدید مرخصی زندانیان در اصفهان با توجه به عدم مهار شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: در اصفهان و با هماهنگی دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان مرخصی زندانیان تا شش اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: رایزنی هم با دیگر دادستان‌های مراکز شهرستان‌های استان داشته‌ایم که این تمدید مرخصی نیز برای دیگر زندان‌های استان اجرا شود.

کد خبر 419392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    3 0
    با سلام. من مددجو زندان تهران بزرگ هستم که در مرخصی میباشم. از ان مقام محترم اصفهانی بابت اعطای مرخصی به زندانیان ان استان کمال قدردانی و تشکر را دارم. درسته خودم از دید خیلیها گناهکارم و بعبارتی به عنوان زندانی(فعلا مرخصی) میباشم. ولی واقعا خوشحالم که عین من در استان یا شهر دیگر از سرزمین ایران عزیزمون کنار خانواده هاشون هستند واقعا خوشحالم. انشال... که همیشه حالشون مثل حالی باشه که درجا تمدید مرخصی بهشون ابلاغ میشه. به امید روزی که تمام زندانبانان بیکار و فقط دنبال اتلاف وقت باشن و مملکتمون عاری از هر گونه زندان و زندانی باشه
  • مهدوی NL ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    تمدید مرخص زندانهای تهران چی شد