همایش پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی مجازی برگزار می‌شود

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و همسو با سیاست‌های جهش تولید، همایش پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بر اساس برنامه ریزی انجام شده در روز سوم اردیبهشت ماه و طی یک همایش مجازی، نتایج کسب شده و اسامی برندگان تندیس های پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی رسماً اعلام خواهد شد.

همزمان با اعلام این نتایج آغاز فعالیت های آتی و ثبت نام دوره های بعدی و تغییرات مد نظر برای سال ۱۴۰۰ نیز به اطلاع خواهد رسید.

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان دبیرخانه اجرایی جایزه ملی مدیریت انرژی و مسئول اجرای آن، با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان‌ها و شرکت های حاضر در این دوره از جایزه ملی مدیریت انرژی و نیز جلب نظر کمیته راهبری، اقدام به برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این همایش بصورت مجازی نموده و تلاش دارد همچون سایر بخش‌های سازمان همچون بخش آموزش آن، از امکانات ارتباطی مجازی خود استفاده کرده و در عین برآورده کردن نظرات شرکت کنندگان در جایزه، در راستای تصمیمات کلان کشور حرکت نماید.

در سال گذشته، ۱۷ سازمان و شرکت که در ۲۸ موضوع مجزا مورد ارزیابی قرار گرفتند، به مرحله آخر این جایزه راه یافتند.

از جمله اتفاقات قابل ملاحظه در این دوره حضور سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در فرایند ارزیابی بود.

حضور این سازمان در این فرایند علاوه بر اینکه دلالت بر اجرای یک پروژه مشخص و کاهش مصرف را داشت است، نشان دهنده توسعه مفهوم مدیریت انرژی در کشور است.

از سوی دیگر، شهرداری اصفهان به عنوان اولین شهرداری در کل کشور نیز در این فرایند شرکت نموده که این موضوع نیز نشان دهنده اهمیت مدیریت انرژی در سطح نهادهای مختلف و تأثیر گذار در سطح جامعه می باشد.

در کنار این مراکز، شرکت های تولید کنند مواد پتروشیمی، کاشی و سرامیک، سیمان، فولاد، لاستیک، چوب و قند و شکر و همچنین پالایشگاه‌ها و کارخانه های سیمان حضور دارند.

امید است این جایزه با توجه به اهمیت موضوع مدیریت انرژی و ابلاغ برنامه های اجرایی کلان کشور در مورد انرژی در فروردین ماه جاری و نیز سیاست های کلی ابلاغی در مورد مدیریت مصرف انرژی، بتواند انگیزه لازم را جهت بهبود وضعیت مصرغ انرژی برای سازمان ها و شرکت ها فراهم آورد.

کد خبر 419382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.