فعال شدن موزه‌های دفاع مقدس برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: با ابلاغیه سردار کارگر مبنی بر فعال شدن موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور، کارگروه‌های زنان در پشتیبانی از مدافعان سلامت فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهند.

به گزارش ایمنا، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان با اشاره به وضعیت امروز کشور و فعالیت‌ گروه‌های مختلف در عرصه امدادرسانی و کمک به مدافعان سلامت و بیماران کرونایی توضیح داد: بی‌شک این حرکت‌های جهادگرانه برگرفته از دوران دفاع مقدس و استفاده از آن الگویی است که زنان در پشت جبهه فعالیت‌های پشتیبانی انجام می‌دادند و رزمندگان را در خط مقدم یاری می‌رساندند.‌

وی گفت: قرار است همه کارگروه‌های مرتبط با سازمان ما پای کار بیایند و در حال تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی و تولید ماسک و گان هستند. با ابلاغیه و دستور سردار کارگر مبنی بر فعال شدن همه موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور و تهران در بحث امدادرسانی و تولیدات بهداشتی، شاهد پیشتازی در عرصه سلامت خواهیم بود و کارگروه‌های ما علاوه بر تهران در شهرستان‌ها نیز فعال خواهند شد.

مجتهدزاده در ادامه به فعالیت کارگروه «مادران شهدا» اشاره کرد و گفت: اخیرا در خدمت مادران شهدا در قالب کارگروه «مادران شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» بودیم که جمعی از مادران شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت بسته‌های خوراکی را برای مدافعان سلامت و بیماران آماده کردند. مادرانی که همواره در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها و میادین حضور فعال داشتند و نشان دادند مسوولانه پای کار می‌ایستند. زمانی برای حفظ نظام و نجات کشور و تحقق تمدن نوین اسلامی فرزندان خود را تقدیم کردند و این روزها عشق، عاطفه و محبتی که دارند را به مدافعان سلامت و بیماران هدیه می‌کنند.

وی یاد آور شد: این‌ها سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و باید قدردان باشیم. درود می‌فرستیم به خود این عزیزان و به شهدایشان، که در این شرایطی که بسیاری می‌ترسند حتی به کارهای عادی بپردازند، مسوولانه و متعندانه پای کار آمدند. خیرینی را به کار گرفتند و قرار است این کار را ادامه دهند. در این شرایط برخی در سختی هستند و باید مواسات انجام شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 419370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.