توزیع مواد ضدعفونی بین شهروندان صومعه‌سرا

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرداری برای ضدعفونی سطوح محلات شهر آب ژاول در اختیار عموم مردم قرار داده است، افزود: شهرداری هفت هزار لیتر آب ژاول برای شش ماه ضدعفونی شهر صومعه‌سرا ذخیره کرده است.

به گزارش ایمنا، میثم کیانی‌فرد با اشاره به بحران کرونا، اظهار کرد: بزرگترین چالش در این بحران برای شهرداری پرداخت حقوق و عیدی کارکنان و نیروهای خدمات شهرداری است.

وی گفت: شهرداری به دلیل نداشتن درآمد دولتی و تنها با استفاده از مالیات بر ارزش افزوده که بر اساس قانون به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد توانسته بخشی از این کمبودها را برای کارکنان و نیروهای خدمات شهری در این بحران کرونا جبران کند.

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا کرد: با همکاری نیروهای ارتش و سپاه شهرستان، تمام سطح شهر و روستاهای شهرستان صومعه‌سرا در مقابله با این بیماری کرونا گندزدایی شد.

کیانی‌فرد با بیان اینکه مراحل کفن و دفن اموات بیماری کرونا طبق موازین شرعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: گندزدایی سطح شهر و روستاهای اطراف هر شب توسط تیم آتش‌نشانی انجام می‌شود و این کار تا مهار کامل کرونا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این سازمان برای ضدعفونی سطوح محلات شهر صومعه‌سرا آب ژاول در اختیار عموم مردم قرار داده است، افزود: شهرداری برای شش ماه هفت هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی شهر صومعه‌سرا ذخیره کرده است.

سرپرست شهرداری صومعه‌سرا تاکید کرد: شهرداری در آینده با کمک و همکاری ارتش با استفاده از پرمنگنات پتاسیم برای ضدعفونی شهر با ماندگاری بالا اقدام می‌کند.

کیانی‌فرد با اشاره به ضدعفونی ادارات این شهر توسط تیم‌های مخصوص شهرداری صومعه‌سرا، عنوان کرد: هزینه‌های شهرداری در این بحران کرونا به اوج خود رسیده و شهرداری را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز درگیر بیماری کرونا هستیم از شهروندان درخواست می‌کنیم که از ترددهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

منبع: مهر

کد خبر 419355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.