نصراصفهانی: آماده بازگشایی مترو هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر بازگشایی مترو به مدیریت شهری ابلاغ شود، با رعایت موازین فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا آماده انجام آن هستیم.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصمیم‌گیری درباره آغاز به کار مترو اصفهان با شورای شهر نیست و ستاد استانی مقابله با کرونا باید در این رابطه تصمیم نهایی را با توجه به موارد بهداشتی بگیرد.

وی افزود: اگر بازگشایی مترو به مدیریت شهری ابلاغ شود، با رعایت موازین فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا آماده انجام آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال است، تصریح کرد: با این ظرفیت ۷۰ هزار نفر از اتوبوس در اصفهان استفاده می‌کنند که اگر قرار به اجرا فاصله‌گذاری اجتماعی نبود، این عدد تا ۳۰۰ هزار نفر نیز افزایش پیدا می‌کرد.

وی در خصوص الزام شهروندان به استفاده از ماسک، اضافه کرد: وقتی در میان متخصصان بهداشتی نیز برخی معتقد هستند که فقط افراد بیمار نیاز به ماسک داشته و افرادی که بیماری ندارند ملزم به استفاده از ماسک نیستند، نمی‌توان استفاده از ماسک را برای همه شهروندان الزامی کرد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر این الزامات زمانی محقق می‌شود که ابزار لازم آن نیز وجود داشته باشد و به‌طور مثال برای آنکه همه شهروندان از ماسک استفاده کنند، باید روزانه دو میلیون ماسک تولید کنیم.

کد خبر 419351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.