اجرای رزمایش پدافند زیستی ارتش در پایانه‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اجرای رزمایش پدافند زیستی ارتش در پایانه‌های اصفهان خبر داد و گفت: در این رزمایش تمام بخش‌های داخلی و خارجی پایانه‌های پنج‌گانه و دفاتر شرکت‌های مستقر در آنها به صورت کامل با محلول‌های مخصوص ضدعفونی می‌شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای افزایش سطح بهداشتی پایانه‌های اصفهان با همکاری مرکز آموزش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش پدافند زیستی با شعار «لبیک یا خامنه‌ای» در سطح پایانه‌های مسافربری اصفهان به منظور ضدعفونی کردن تمام قسمت‌ها در حال برگزاری است.

وی افزود: از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در سطح کشور سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تمام توان خود را جهت مقابله با شیوع این ویروس بکار گرفت و به معاونان، مدیران و مسئولان سازمان ابلاغ شد که اولویت کار خود را این کار قرار دهند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با قدردانی از فرماندهی مرکز آموزش توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان که همکاری ویژه‌ای در جهت ضدعفونی پایانه های اصفهان داشت، تصریح کرد: این رزمایش به صورت ویژه در سطح پایانه‌های پنج‌گانه اصفهان در حال برگزاری است و تمام بخش‌های داخلی و خارجی پایانه‌های پنج‌گانه و دفاتر شرکت‌های مستقر در آنها به صورت کامل با محلول‌های مخصوص ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای آگاه‌سازی جامعه پیرامون روش‌های مقابله با شیوع این ویروس تعداد ۳۰۰ عدد انواع پوستر و بنر در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده بود که تعداد آنها به ۶۰۰ عدد افزایش یافته، همچنین ۲۰۰ عدد برچسب با عنوان رعایت فاصله فیزیکی در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده است.

محبوبی با قدردانی ویژه از مدافعان سلامت، گفت: بنرهایی در ورودی پایانه‌های کاوه و صفه که در مبادی ورودی شهر قرار دارد، جهت قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت نصب شده است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان با رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری نسبت به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند تا کادر پزشکی کشور نیز با خیالی آسوده به کانون خانواده‌های خود باز گردند.

کد خبر 419316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.