زمان آغاز ثبت‌نام وام ۷ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"اول اردیبهشت؛ آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری

اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت ماه خبر داد.

مبلغ این وام ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه، فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، «واجدان شرایط» تعیین و اسامی آنها از طریق سایت صندوق اعلام می‌شود.

افتخاری، گفته است که پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدان شرایط براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات برای تعویق در کسر اقساط ماه‌های فروردین و اردیبهشت وام ضروری ۷ میلیون تومانی و سهام بیمه ملت بازنشستگان این صندوق خبر داد. گفتنی است برای حمایت از بازنشستگان، اقساط وام ازدواج فرزندان آنها نیز مشمول این تعویق می‌شود.

افتخاری از صدور احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش‌های ناشی از ۱۵ درصد و همسان‌سازی خبر داد. "

کد خبر 419313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.