استانداردسازی وسایل بازی کودکان در بوستان درخشان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در اصفهان استاندارد سازی وسایل بازی کودکان در بوستان درخشان این منطقه انجام شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت بازی در سنین کودکی و نقش آن در شکل‌ گیری شخصیت کودکان و میزان یادگیری اصول و آموزه‌های اجتماعی، اظهار کرد: بازی در فرآیند شکل‌ گیری شخصیت کودکان، نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها سعی می‌کنند با اختصاص دادن بخشی از اوقات‌ فراغت کودکان‌ خود به انجام بازی در فضاهای روباز نظیر پارک‌ها و شهربازی‌ها، ضمن فراهم کردن محیطی شاد و و فرح بخش برای آنها، راه‌های رسیدن به تکامل شخصیتی و فیزیکی آنها را هموار کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا با توجه به اهمیت استفاده از وسایل بازی در پارک‌ها و به جهت حفظ امنیت و جان کودکان، وسایل بازی کودکان در بوستان درخشان منطقه ۱۱ برای نخستین بار در اصفهان استانداردسازی شد.

وی گفت: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه برای ویروس کرونا، توزیع خانه به خانه بسته سلامت به ویژه در محله‌های کمتر برخوردار، ساختمان‌های اداری، تجاری، بهداشتی و درمانی در این منطقه انجام شده است.

اشرفی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی روزانه و مستمر معابر، المان‌ها، مجموعه‌های بازی و حرکت درمانی در تمامی بوستان‌های سطح منطقه و ایستگاه‌های اتوبوس و … از دیگر اقدامات این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا است، تصریح کرد: تیم مدیریت بحران این منطقه همراه با تمامی تجهیزات و نیروهای تحت اختیار خود، یک دستگاه خودرو به همراه مخزن هزار لیتری و واتر جت سر خود، یک دستگاه واتر جت مکانیزه تمام اتوماتیک و پنج عدد مخزن ۲۰ لیتری کولی و چهار اکیپ آموزش دیده را برای ضدعفونی معابر به کار گرفته است.

کد خبر 419312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.