ارایه ایده‌هایی برای رفع چالش‌های شهری در «شنبه‌های خلاق اصفهان»

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: «شنبه‌های خلاق اصفهان» با هدف ارائه ایده‌هایی برای رفع چالش‌های شهری هر هفته یا دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایده برگزاری رویداد شنبه‌های خلاق اصفهان از سال گذشته مطرح و برای آن برنامه‌ریزی شد تا در سال‌جاری شنبه‌های هر هفته یا دو هفته یکبار درباره یکی از موضوعات و چالش‌های شهری دو یا سه ایده خلاقانه ارائه شود.

وی با بیان اینکه در شنبه های خلاق اصفهان از افرادی که در حوزه طبقه خلاق هستند برای ارائه ایده‌ها دعوت می‌شود، افزود: شرکت‌های دانش بنیان، منتقدان، اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان نیز به عنوان نخبگان شهر می‌توانند در این جلسات ایده‌های خود را ارائه کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان ادامه داد: در این جلسات بین دو تا سه ایده برای رفع چالش‌های شهری ارائه و داوری می‌شود، البته تلاش شده موضوعات متعددی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف دنیا، چالش اول شنبه خلاق «کرونا و مدیریت شهری» ارائه ایده‌هایی برای مدیریت شهری در مواجهه با وضعیت کرونایی است که ساعت ۲۱ امروز _شنبه ٣٠ فروردین ماه_ به صورت پخش زنده از طریق اینستاگرام:  www.instagram.com/isfahan_creativecity و آپارات: www.aparat.com/creative_newtech_isfahan برگزار می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: زاویه نگاه شهرداری و مدیریت شهری، ایده هایی برای رفع چالش‌های شهری است و اجرای شنبه‌های خلاق اصفهان نیز به روش‌های مختلف حضوری، فضای مجازی و ضبط شده خواهد بود.

کد خبر 419306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.