گوشی"Nokia 9.3 PureView"چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی Nokia 9.3 PureView، پرچمدار جدید شرکت نوکیا در سال ۲۰۲۰ است که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محصول جدید نوکیا دارای نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و هنوز مشخص نیست که برای تولید نمایشگر این گوشی از چه پنلی استفاده خواهد شد؛ به احتمال زیاد پنل مورد استفاده در این گوشی از نوع OLED خواهد بود و اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. با توجه به رندرهای اولیه Nokia 9.3 PureView، نمایشگر آن آبشاری است؛ به این معنا که زاویه انحنای دو طرف راست و چپ این گوشی به ۹۰ درجه می‌رسد.

 گوشی جدید نوکیا مجهز به دوربین چند گانه بوده، دوربین اصلی آن از لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند و به احتمال زیاد یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دیگر که تثبیت کننده اپتیکال است، آن را همراهی می‌کند؛ این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به بهبود عملکرد دوربین اصلی کمک خواهد کرد.

  "HDM"که شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند نوکیا است، اعلام کرده که به منظور طراحی ماژول دوربین اصلی نوکیا ۹.۳ پیور ویو، حسگرهای ۲۰، ۲۴ و ۴۸ مگاپیکسلی را ارزیابی کرده و تصمیم گرفته از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ برای این محصول استفاده کند. به نظر می‌رسد دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی باشد. گوشی نوکیا ۹.۳ پیور ویو، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

در ابتدا قرار بود گوشی جدید نوکیا به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شود، اما شرکت HDM تصمیم گرفت از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند؛ استفاده از این نوع اسنپدراگون مراحل تولید و عرضه گوشی هوشمند نوکیا را به تاخیر انداخت. به نظر می‌رسد این گوشی در نیمه دوم سال جاری وارد بازار ‌شود.

کد خبر 419295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.