سلام و محبت رهبر انقلاب به فرمانده‌کل و کارکنان ارتش ابلاغ شد

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، سلام و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا را به فرمانده کل ارتش و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی»روز جمعه همزمان با روز ارتش در تماس تلفنی با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش سلام و محبت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) را به فرمانده کل ارتش و آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش ابلاغ کرد.

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، در این گفت و گوی تلفنی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا فرمودند «سلام من را به همه کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برسانید»

سردار شیرازی در این ارتباط تلفنی خواستار ابلاغ سلام محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی به آحاد کارکنان، فرماندهان و خانواده بزرگ ارتش شد.

مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آموزش‌های شهید امان‌اللهی نیروی زمینی ارتش در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم پیام رییس جمهوری به مناسبت روز ارتش توسط  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرائت شد و پس از سخنرانی مقامات عالیرتبه ارتش، نمونه‌هایی از تجهیزات رفع‌آلودگی، بیمارستان‌های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد.

این رژه همزمان با تهران در ۲۴ مرکز استان برگزار و یگان‌های حاضر در آن بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم‌یاری بلافاصله به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام شدند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را «روز ارتش» نامگذاری کردند. از همان سال تاکنون در این روز، یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی یاران در استان‌های کشور مراسم ویژه‌ای برگزار می‌کنند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم در قالب «رژه خدمت» یگان‌های ارتش با عنوان «مدافعان وطن یاوران سلامت» برگزار شد که نمایش جنبه‌ای دیگر از خدمات و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

کد خبر 419282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.