یک فوتی و ۳ مصدوم در حوادث روز جمعه اصفهان

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع چهار حادثه امدادی و آتش سوزی در آخرین جمعه فروردین خبر داد و گفت: در این حوادث ۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر فوت کرد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به چهار حادثه مهم روز جمعه در کلانشهر اصفهان اشاره و اظهار کرد: سقوط مرد ۵۸ ساله ای در چاهک منزل مسکونی واقع در جنب پل رباط ساعت ۷:۳۸ صبح امروز به مرکز آتش نشانی اعلام و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مصدوم پس از نجات یافتن به نیروی انتظامی تحویل داده شده است، افزود: علت ورود به منزل و حادثه از سوی پلیس در حال بررسی است.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: ساعت ۹:۳۸ صبح نیز محبوس شدن فرد میانسال در خودرو، پاسخگو نبودن وی و قفل بودن درب خودرو به مرکز اعلام شد که پس از عملیات امدادی مشخص شد این فرد فوت کرده است؛ علت این حادثه نیز از سوی پلیس در حال بررسی است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: آتش سوزی یک منزل مسکونی سه طبقه در خیابان ناصر خسرو ملکشهر سومین حادثه امروز بود که ساعت ۱۱:۳۸ پیش از ظهر به مرکز اعلام و نیروها از ایستگاه ۱۸ اعزام شدند.

 وی گفت: این حادثه مصدوم نداشته و علت آن در دست بررسی است.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین به انفجار در زیرزمین منزل مسکونی دو طبقه اشاره کرد و افزود: در پی وقوع این حادثه و تماس اهالی محله آل محمد با سامانه ۱۲۵ اکیپ امداد و نجات از ایستگاههای شش و هفت به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه دو مصدوم داشت؛ مصدومان خانم سالمند صاحب خانه و  یک رهگذر ۲۸ ساله آقا بودند که به دلیل پرتاب و برخورد مصالح ساختمان در اثر شدت انفجار دچار مصدومیت شده بود اما هم اکنون حال این دو نفر مساعد گزارش شده است. کاوه آهنگران علت این حادثه را انفجار پیک نیک اعلام کرد.

کد خبر 419281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.