لغو طرح ترافیک تهران/آغاز فعالیت اتوبوس‌های شهری تبریز

در این بسته خبری از فعالیت دوباره اتوبوس‌های درون شهری یزد تا اختصاص ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری سنندج و راه‌اندازی ۲۰۰ کسب وکار خانگی در محلات شهر مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اختصاص ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری سنندج

شهرام ملکی، معاون امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه بودجه کل شهرداری‌های استان در سال گذشته ۴۴۷ میلیارد تومان بود گفت: سهم شهرداری سنندج از این میزان ۱۸۳ میلیارد تومان بود.

مردم نگران سیلاب احتمالی در کرمان نباشند

سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در ۲ روز آینده، از ایمن‌سازی بند خاکی ده‌بالا توسط شهرداری کرمان خبر داد و گفت: مردم با وجود اقدامات انجام‌شده نگرانی در خصوص جاری شدن سیلاب از این ناحیه شهر نداشته باشند.

رفع آب افتادگی برخی از نقاط شهر مشهد

علیرضا صحراگرد، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارش‌های شب گذشته بیش از ٢٠ نقطه از سطح شهر دچار تجمع آب شد که با تلاش نیروهای خدمات شهری رفع شد.

ادامه خدمات رسانی ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا به شهروندان شیرازی

مرتضی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عنوان کرد: خدمات ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا با اهدای غذا، بسته‌های بهداشتی، ماسک و ضدعفونی خودروها به شهروندان ادامه دارد.

تعداد مسافران مترو تهران از ۴۰۰ هزار نفر عبور کرد

یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مسافران حمل و نقل عمومی گفت: اگر تعداد مسافران مترو از ۴۰۰ هزار نفر عبور کند، ظرفیت مترو جوابگوی فاصله گذاری اجتماعی نیست.

فعالیت اتوبوس‌های درون شهری یزد از سر گرفته می‌شود

محمدرضا شفیعی، رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری یزد گفت: پس از بیش از یک ماه تعطیلی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری یزد از فردا (شنبه) از سر گرفته می‌شود.

لغو طرح ترافیک تهران

شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تا پایان مبارزه با کرونا و مهار این بیماری خبر داد.

پایانه‌های مسافربری تبریز از شنبه فعالیت می‌کنند

حسین عادلی سعدآباد، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پایانه‌های مرکزی و شمال غرب شهرداری تبریز از روز شنبه، ۳۰ فروردین ماه پذیرای مسافران درون استانی خواهند بود.

راه‌اندازی ۲۰۰ کسب وکار خانگی در محلات شهر مشهد

احمد یزدان‌پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به راه اندازی و فعالیت ۲۸ دفتر توسعه محله توسط سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد گفت: هدف از راه‌اندازی این دفاتر نوسازی و بهسازی این محلات از منظر کالبدی است.

۸۱ درصد تهرانی‌ها در روزهای کرونایی در خانه ورزش می‌کنند

نتایج نظرسنجی مجازی سازمان ورزش شهرداری در مناطق بیست و دو گانه تهران، گویای آن است که با تعطیل شدن باشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا، ۸۱ درصد از شهروندان تمرینات خانگی ورزشی انجام می‌دهند.

کد خبر 419277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.